PERUTTU: Hiljaisuuden jooga

to 28.3. klo 18.00 – to 28.3. klo 19.30
Hiljaisuuden jooga

Vaasan kirkon krypta

Hiljaisuuden jooga sopii kaikille, jotka ovat kiinnostuneita kehollisen harjoituksen, mielen rauhoittumisen ja hengellisyyden yhdistämisestä. Fyysiset harjoitukset ovat helppoja ja yksinkertaisia ja sopivat sekä nuorille, aikuisille että ikääntyneille. Mitään ei tarvitse osata etukäteen, riittää, että tulee paikalle omana itsenään.
Keskeistä Hiljaisuuden joogassa on armollisuus ja Jumalan rakkaus. Opettelemme siinä mielen hiljentymisen lisäksi armollisuutta itseä kohtaan sekä oman kehon kunnioittamista Jumalan arvokkaana luomuksena.

Hiljaisuuden joogaan kannattaa pukeutua lämpimiin joustaviin vaatteisiin. Lisäksi tarvitaan oman kehon kokoinen alusta eli jooga- tai jumppamatto. Halutessa voi ottaa mukaan myös villasukat ja viltin loppurentoutusta varten.
Maksuton
  • Aikuisille Aikuisille