Joulupostia ikäihmisille -kampanja

Tehdään yhdessä iloinen hyvän mielen joulukorttitempaus ja viedään jouluinen tervehdys ikäihmisille! Vaasan suomalainen seurakunta lähti mukaan valtakunnalliseen Siskot ja Simot -joulukorttikampanjaan.

Kuusenoksalla tonttu piirroskuva

Osallistuminen on helppoa: Voit tehdä kortin itse, hankkia valmiin kortin tai hyödyntää seurakunnassa tarkoitusta varten varattuja kortteja. Merkitse saajan kohdalle ”Sinulle” ja lähettäjän kohdalle oma nimesi ja Siskot ja Simot. Pudota kortti sellaisenaan lähimpään keräyslaatikkoon postilaatikkoon 8.11. - 7.12.

Joulukortteja ja keräyslaatikoita on esillä seurakunnan tiloissa osoitteissa:

• Virastotalo Koulukatu 28, ison seurakuntasalin aula
  • Nummen Olkkari, Ristinummen seurakuntakeskus
  • Palosaaren seurakuntatalo, Kapteeninkatu 14 - 16

Keräyspaikkoja ovat myös Vaasan kaupunginkirjasto, Eläkeläisten toimintakeskus, Vuorikeskus ja Vaasan Setlementtiyhdistys.
Vaasan suomalainen seurakunta yhteistyössä Vaasan kaupungin kanssa jakaa kortit kotipalvelun kautta asiakkaille ja edelleen kulttuurivastaavien kautta palvelutalojen asukkaille sekä diakonian asiakkaille.

Siskojen ja Simojen jakamat joulukortit ovat erittäin tärkeitä, koska ne saattavat olla saajilleen ainoita. Jo yhdellä kortilla tuot joulumieltä ikäihmisen päivään!

2021-11-05 15:36:27.0