Nummen olkkarissa vierailijoita!

ma 13.9. Työtön! Helena Nurmikoski Vaasan kaupungin työllistämispalveluista ja TEO-hankkeesta kertomassa Nina Waxlax ja Pia Rinta-Kiikka

ti 14.9. Neuvoja lakiasioissa! Vierailijana lakimies Raija Kujanpää, tule kysymään neuvoa velkojen hoidossa tai lakiasioissa

Ristinummen seurakuntakeskuksen ovi raollaan. Tiiliseinässä on risti.

Ristinummen seurakuntakeskus

Nummen olkkarissa on ovet avoinna maaanantaista keskiviikkoon kello 12-15. Tarjolla on kahvia ja pullaa. . Olkkarissa on nettipiste ja vaihtuvaa ohjelmaa Maahanmuuttajatyöntekijä on tavattavissa 15.9. lähtien joka toinen keskiviikko ja Kelan palveluneuvoja on paikalla 22.9. lähtien parillisten viikkojen keskiviikkoisin. Lisäksi olkkarissa on vaihtuvaa ohjelmaa. Seuraa ilmoittelua facebookissa: Vaasan suomalaisen seurakunnan diakonia tai seurakunnan nettisivuilta, jossa Nummen olkkarilla on oma sivu Apua ja tukea - otsikon alla.  Tiistaisin kello 12 alkaen diakoniatyö jakaa lounasannoksia kotiin vietäväksi ja keskiviikkoisin kello 12-14  jaetaan ruokakasseja diakoniatyön ruokakassipassilla. Ruokakassipassi anotaan diakoniatyöntekijän vastaanotolla.

Fri Sep 03 16:31:00 EEST 2021