Ekumeeninen rukousviikko Vaasassa

Kristittyjen ykseyden rukousviikon ristisaatto ja iltakirkko torstaina 23.1. Lähtöhartaus klo 17 Vaasan kirkossa, minkä jälkeen ristisaatossa kuljetaan katolisen kappelin kautta pyhän Nikolaoksen kirkkoon. Pyhän Nikolaoksen kirkossa ehtoopalvelus. Tervetuloa!

rukousviikon_juliste_441_kt_rajattu.jpg-900x900_S.jpg

Pyhän Nikolaoksen kirkossa toimitetaan ehtoopalvelus. Ehtoopalveluksessa laulavat seurakuntien kirkkokuorot. Pappeina Arto Lehtineva, isä Andrei Sõtšov ja isä Nguyen Toan Tri Paolo katolisesta kirkosta.

Tilaisuuden jälkeen nautitaan kirkkokahvit Vaasan ortodoksisessa seurakuntasalissa osoitteessa Koulukatu 45. Kanttori, TM Nina Jolkkonen-Porander,  pitää esitelmän Suomen ortodoksisista uusista pyhistä, pyhittäjä Johannes Valamolaisesta ja pyhä marttyyri ja tunnustaja Johannes Sonkajanrantalaisesta.

​Ekumeeninen rukousviikko on vuosittain 18. - 25. tammikuuta.

2020-01-13 09:12:00.0