Kauneimmat joululaulut

Kauneimpia joululauluja lauletaan ensimmäisen kerran perjantaina 7.12. klo 18 alkaen Pukinkulman Bock’s Corner Breweryssä. Yhteensä joululaulutilaisuuksia järjestetään 12.

BOCK’S CORNER BREWERY

perjantaina 7.12. klo 18, Valtteri Tuomisto, Tuomo Klapuri, Eva Thölix.

PALOSAAREN KIRKOSSA

lauantaina 8.12. klo 17, Huutoniemen kirkkokuoro ja soitinyhtye, Silja-Maria Paimen, Leena Lohikoski-Ojala, Outi Klapuri.

HUUTONIEMEN KIRKOSSA

• Lasten kauneimmat joululaulut sunnuntaina 9.12. klo 15, Gaudium Sonos ja Gaudium Sonos Piccoli -lapsikuorot, Tuija Niemistö, Silja-Maria Paimen, Suvi-Orvokki Kunnasto,
  • lauantaina 15.12. klo 18, Huutoniemen kirkkokuoro, soitinyhtye, Leena Lohikoski-Ojala, Jukka Niemi

VAASAN KIRKOSSA

• sunnuntaina 9.12. klo 17, Silja-Maria Paimen, Arto Ristolainen, Salla Niemi viulu, Tuomo Klapuri
  • sunnuntaina 16.12. klo 15, Sing The Joy, Tuija Niemistö, Valtteri Tuomisto, Outi Klapuri
  • sunnuntaina 16.12. klo 17, Sekakuoro Sirpaleet, Tuija Niemistö, Arto Ristolainen, Tuuli Kela. Kuljetus Metsäkalliosta ja Suvilahdesta.

Kauneimmat joululaulut -messu sunnuntaina 23.12. klo 10, Terhi Nissilä, Tuija Storbacka, Valtteri Tuomisto, soitinryhmä ja pop up -kuoro joht. Tuija Niemistö. Pop up -kuoro harjoittelee urkuparvella klo 9 alkaen. Laulut ovat Joulun kellot, Jouluyö, juhlayö ja Riemuita saa – Joy to the world!

Tapaninpäivän kauneimmat joululaulut

keskiviikkona 26.12. klo 18, Arto Ristolainen, Valtteri Tuomisto, Eva Thölix, Salla Niemi viulu

SUNDOMIN KIRKOSSA

perheille ja lapsille keskiviikkona 12.12. klo 18, Anne Bexar, Silja-Maria Paimen, Valtteri Tuomisto, Gaudium Sonos ja Piccoli Gaudium Sonos -lapsikuorot.

RISTINUMMEN SEURAKUNTAKESKUKSESSA

torstaina 20.12. klo 18, Leena Lohikoski-Ojala, Suvi-Orvokki Kunnasto, Vaasan viihdekuoro.

GERBYN SEURAKUNTAKODISSA

lauantaina 22.12. klo 17, Silja-Maria Paimen, Tuuli Kela