Sinä riität -perhetapahtuma - Tule yhdessä lasten kanssa viettämään kiva päivä Kirkkopuistossa!

lauantaina 21.5. klo 14 – 16 Vaasan kirkossa ja Kirkkopuistossa on tarjolla lapsille ja lapsenmielisille kivaa tekemistä.

graafinen kuva iloisesta hypähtävästä tytöstä ja pojasta

Kirkkopuistossa mm. pakohuonerastirata, pomppulinna, askartelupiste ja tehtäviä perheille.

Tarjolla on makkaraa, mehua, kahvia, makeaa piirakkaa sekä pelikirppis, jossa on vapaaehtoinen maksu Yhteisvastuun hyväksi.

Kirkossa seikkaillaan klo 14, 14.30 ja 15.30 alkaen. Lapsi- ja nuorisokuorot esiintyvät klo 15 alkaen.

Tapahtuma järjestetään vuoden 2021 Yhteisvastuukeräyksen paikallisella tuotolla yhteistyössä Mannerheimin Lastensuojeluliiton, Pelastakaa Lapset, Vaasan perheneuvonnan ja Vaasan suomalaisen seurakunnan lapsi-, nuoriso-, ja diakoniatyön kanssa.

Wed May 18 17:08:29 EEST 2022