Ristinummen messu

su 28.2. klo 13.00
Ristinummen kappelin alttariseinällä on risti

Verkkokirkko ja Ristinummen seurakuntakeskus

Ehkä olet joskus rukoillut niin palavasti että se on ollut kuin painia Jumalan kanssa. Päivän tekstissä kerrotaan Jaakobista, joka paini Jumalan kanssa: "En päästä sua ennen kuin mua käyt siunaamaan." Voit osallistua jumalanpalvelukseen verkkokirkon kautta. Messuun saa myös osallistua työntekijöiden lisäksi 6 seurakuntalaista. Liturgina Maaria Perälä ja hänen kanssaan saarnassa keskustelee Anssi Tervonen, saarnan kuvan on piirtänyt Janina Lepistö, kanttorina Leena Lohikoski-Ojala, esirukouksessa avustaa Arja-Riitta Iilahti, striimaus Markku ja Wiljam.

Esirukousaiheet: Lähetä rukousaiheesi messun esirukousta varten pe 26.2. klo 12:een mennessä osoitteeseen maaria.perala@evl.fi tai seurakunnan verkkosivujen esirukouslomakkeella..

Perälä, Lohikoski-Ojala

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä